Kundeservice FDMs hjemmesider

Bliv medlem  •   Skriv til os  •   Ring på 70 13 30 40

Få svar på de oftest stillede spørgsmål om:


Problemer med log ind

Hvordan logger jeg ind på fdm.dk?

Du kan logge ind med dit medlemsnummer som brugernavn og postnummer som adgangskode eller en selvvalgt kode. I vores Motor app er det kun muligt at logge in med medlemsnummer og postnummer. Virker det stadig ikke, er du velkommen til at ringe til os på 70 13 30 40 eller skrive til os.
 

Redigering af personlige oplysninger

Hvordan redigerer jeg mine personlige oplysinger?

Når først du er logget ind på fdm.dk, skal du trykke på dit medlemsnummer/brugernavn, der er ved siden af log ud knappen. Herefter skal du vælge 'Rediger profil', så kan du ændre både mail, adresse og telefonnummer. Du kan også ændre eller tilføje et selvvagt kodeord til dit log ind, hvis ikke ønsker at kunne logge ind med postnummer.

Hvor kan jeg se hvilke FDM fordele jeg har?

Når først du er logget ind på fdm.dk, skal du trykke på dit medlemsnummer/brugernavn, der er ved siden af log ud knappen. Herefter skal du vælge 'Mine abonnementer'.
 

Afmeld og tilmeld nyhedsbreve

Hvordan til- og afmelder jeg mig nyhedsbreve?

Det er muligt at vælge, hvad du ønsker at få nyhedsbreve om fra FDM via fdm.dk/nyhedsbreve. Hvis du logger ind, kan du se hvilke nyhedsbreve, du eventuelt allerede er skrevet op til og redigere i dem.
 

Ferieboligannoncer på fdm.dk

Hvordan opretter jeg en ferieboligannonce på fdm.dk?

Når først du er logget ind på fdm.dk, skal du trykke på dit medlemsnummer/brugernavn, der er ved siden af log ud knappen. Herefter skal du vælge 'Private ferieboliger' og 'Opret privat feriebolig'.

Hvorfor kan jeg ikke se min feriboligannonce på fdm.dks ferieboligmarked?

Det kan være fordi, at din annonce er udløbet. Det kan du tjekke ved først at logge ind på fdm.dk, og herefter trykke på dit medlemsnummer/brugernavn, der er ved siden af log ud knappen. Herefter skal du vælge 'Private ferieboliger' og finde den feriebolig, der ikke er synlig på siden. Hvis der ud for ferieboligen er mulighed for at trykke på "aktiver annonce" er det fordi, den var udløbet. Hvis dette ikke er tilfældet er du velkommen til at kontakte os.

Hvordan sletter jeg en ferieboligannonce på fdm.dk?

Når først du er logget ind på fdm.dk, skal du trykke på dit medlemsnummer/brugernavn, der er ved siden af log ud knappen. Herefter skal du vælge 'Private ferieboliger' og finde den feriebolig, du gerne vil slette. Herefter vælger du 'rediger annonce' og 'Slet' nederst i annoncen.


Skriv til os    Tilbage til kundeservice forside