Bliv medlem af FDM for 620 kr. Det får du ›
Søg

VW Passat 2006

rsonne's billede
Medlem af
Redigeret d. 24.10.2009 kl. 15:26 | Ronny Sonne

Mon der skulle være andre end mig som har haft problemer med sin Passat.

Forkert monteret anhængertræk, rep. på garanti

Defekt radio rep. inden for garanti.

Udenfor garanti.:

Ledningsnet i motorrum skiftet 

Rataksel/styre-relæ/startspærre, hertil omkodning af nøgler. Alt i alt reperationer i år for omkring 20000 kr almindelig service kommer udover.

Puha det er en dyr Tysker jeg har erhvervet mig.

Jeg bruger et ikke autoriseret værksted, for andet ville min pengepung slet ikke kunne holde til !

Jeg ved der er utrolig mange, som har fået  disse ovenstående reperationer klaret på garantien, derfor burde VW automatisk skrive ud til os ejere, af bilerne, at bilen skal ind og tjekkes for fejl.

Rs

Kommentarer til: "VW Passat 2006"
WinWiz's billede
Medlem af
Oprettet d. 14.09.2011 kl. 23:20 | Allan Hundebøll
#26Alt går i stykker og VW har altid en dårlig undskyldning, så kunden selv skal betale!

Min mors lille billige KIA Piccanto er lige så gammel som min golf plus (2006) Den er stadig fejl og rust fri...

Jeg ved også at VW presseer deres leverandører benhårdt på prisen, det er bare sænk prisen eller forsviind. Så er det jo ikke så underligt at kvaliteten bliver dårlig.

Nogen der vil købe en "næsten" fejl- og rust-fri golf plus??
Passat06's billede
Medlem af
Oprettet d. 27.10.2010 kl. 18:58 | Henrik Erforth
#25Hej allesammen ;)

Jeg er også en lykkelig VW Passat 1,9 tdi 06, ejer, har ikke haft de store problemer eller fejl, dog døjede jeg med fejl på ratstamme i 2-3 mdr. så forsvandt den som den kom, af sig selv. Den kommer ikke på aut. værksted, kun første og eneste gang.

Hun har kun kørt 120000 km. så der er mange år tilbage inden pension. ;-)

Henrik
mhni's billede
Oprettet d. 26.10.2010 kl. 21:22 | Mads Holm Nielsen
#24Hej Jeg skriver til Jer, da jeg har en vw passat årgang 2006, hvor jeg til min store skræk opdagede for ca 3 uger siden, at der på indvendig side, hvor tag bøjlerne er fæstnet i taget nogle steder er begyndt at komme rustbobler, grundet de sølv tag bøjler som af fabrikken blev monteret som ekstra udstyr de pågældende steder er fæstnet med direkte berøring på lakken og ikke løftet som de bør være. Ligeledes bør alle som har en passat, golf plus mv. gå ud og tjekke bagsmækken, idet der kommer rust ved nr. plade lyset. Jeg har af SMC skadescenter i Aalborg uofficielt fået oplyst, at VW giver udvidet reklamations ret på dette i forhold til bagsmækken, idet det er et generelt problem. Sagen er nu, at jeg har indgivet klage samt efterfølgende har fået afslag af SMC i forhold taget (Føst pga. lak garantien var gået og efterfølgende, at det er noget udefra kommende dvs. de forkerte monteret tagbøjler). Vedkommende som behandler sagen igen i forhold til taget og nu bagsmækken vælger at køre den defensive stil ved, at lyde som om at det har de aldrig konstateret eller hørt omkring dette før og idet SMC i Aalborg siger dette må det jo være fordi de selv vil betale for fejlen ? Dårlig service/stil som jeg vælger at gå hel til bunds med nu. Min bil har ligeledes haft problemer med at starte, afhjulpet af Automester i Nørager samt om kodning hos VW pris kr. 2700,00 inkl. moms. Er rigtig glad for min bil i forhold til design og køreglæde mv. er MEGET skuffet over disse fejl samt SMC's modvilje og pt. dårlige service, idet bilen jo som bekendt ikke jo ikke er i den billige ende i forhold til nyprisen. Nogen som har oplevet noget lignende ? Råd tjek bagsmækken ved nr. plade lysene...............
i-s's billede
Oprettet d. 03.09.2010 kl. 20:06 | Søren Jørgensen
#23Hej Jacob.

Ja kvaliteten af de aut VW værksteder er desværre meget svingende.

Men for noget tid siden stod jeg med en Touran en hel eftermiddag, som gjorde ligesom din Passat. Det var en knækket ledning der var årsagen. Men som sagt, så kan blæsermodulet også gøre det. Hvis der ikke er lagret nogen fejlkode, så holder jeg på blæsermodulet. Inden jeg ville skifte det ville jeg dog lige checke at klimaanlæget kan lave tryk.
eisoe's billede
Medlem af
Oprettet d. 03.09.2010 kl. 19:32 | Eigil Sørensen
#22Hej Jacob.

Nemt - skiller sig af med skidtet ;-) ( undskyld smileyen )

Jeg har selv prøvet noget lignende - godt nok ikke med VW - men med Citroen - ikke de samme fejl - men en katastrofebil.

Jeg valgte at den skulle bare væk - koste hvad det ville - og har ikke haft Citroen siden ( de er blevet bedre siden - men jeg skal aldrig have en igen ).

Jeg har så kørt koreanere i 10 år ( glem fordommene ) - væsentligt bedre biler.

Nu har jeg så skiftet til ( for mig ) det ultimativt bedste køretøj - BMW - kun en anelse dyrere end VW.

Jeg har stadigt en koreaner også som jeg er glad for - en Cee'd.

Men min konklusion i dit tilfælde ville være : skil dig af med skidtet.

mvh

Eigil
Jacob Vidkjær's billede
Medlem af
Oprettet d. 03.09.2010 kl. 19:11 | Jacob Vidkjær
Jacob Vidkjær: » #16Jeg er lykkelig ejer af en VW Passat 2,0 TDI DSG Highline, købt fra ny i 2006. Der har været følgende problemer med den:
Første dag jeg kørte iden, var der et spændebånd på kølervæske beholderen der var defekt. Lavet uden problemer af Bilcenteret Hørsholm.
Læder/alcantara sæderne blev slidt i syningerne i føresiden, da indstigningen i skåleformede sæder er lidt stejl, så man rammer med bukseknapper o.lign. på ryglænet. Lavet uden problemer pr. kulance af Bilcenteret i Hørsholm, endda samme indfarvning, som til tider kan være svær, når det gælder textiler og læder.
Nu oplever jeg at 1 af ventilatorerne kører i intervaller af 10-15 sek. varighed. Den er blev gået igennem af Bilcenteret i Helsingør, som har hørt og set fejlen men har ikke kunnet måle nogen fejl på computeren. De har testet og testet, men uden resultat.Pludselig stoppede det i en lang periode, for så at vende tilbage igen her til foråret.
Noget kunne tyde på at det var bilens klimaanlæg, men er der nogen der har hørt om noget lignende?
Jeg er stadig en lykkelig VW Passat ejer! Det er en ren køremaskine og man er ikke så træt i hovedet når man har kørt langt, da den ikke støjer "så meget".
#21Godt så! Nu er jeg den ulykkelige ejer af en dyr bil. Min Passat som ellers har været et trofast bekendtskab i 4 år er nu for alvor begyndt at hive håret ud af min ellers velkronede isse.

Blæseren virker stadigvæk.... men hele tiden med 15 sekunders interval pause 5 sekunder og derefter starter det forfra.

Ratstamme elektroniken og comfort elektroniken er stået af, og bilen kan starte - når den ellers lige synes det er tid.

Bagakslen knurrer. Rumlen i kabinen.  Værkstedet siger at det kan være bremserne, eller dækkene eller et baghjulsleje?  Ikke destomindre er alle tre ting trip trap trasko. For hvornår udelukker du det ene frem for det andet? før rumlen stopper???

"Godt! Det var ikke dækkene, så må det være bremserne. Godt! Det var ikke bremserne, så må det være baghjulslejet og vupti så er der skabt godt med penge i kassen og min er drænet.

Prisen for elektroniken på ratstammen 11.500,00 DKK

Baghjulsleje 4.500,00 DKK

Nye Bremser bag 3.500,00

Nyt dæk 1.600,00 - 2.500,00

Blæser ?

Hvad gør man?
Jacob Vidkjær's billede
Medlem af
Oprettet d. 03.09.2010 kl. 19:02 | Jacob Vidkjær
Søren Jørgensen: » #17Hej Jacob.
Der sidder et lille styremodul i blæseren. De kan godt stå af og så opfører den sig sådan som du beskriver. Jeg går ud fra dit kølevandstermometer står hvor det plejer (90 gr), for ellers kan det også være andre ting. Så alt andet lige, prøv med en anden blæser.

#20Tak for info! Det er r.. irriterende! Den har fået skiftet temperatur føler og virker stadig ikke. Jeg tror mere det har noget at gøre med klimaanlægget, for det virker som om at det stopper når jeg slukker for Klimaanlægget. Så det var måske en mulighed for VW at tjekke det selvom jeg ikke har den store fidus til dem, da de nu har haft bilen 2 gange uden at finde fejlen.

Frikke24's billede
Medlem af
Oprettet d. 26.06.2010 kl. 11:32 | Henning Poulsen
#19HEJSA.

jEG ER DEN "ULYKKELIGE" EJER AF EN PASSAT 1,9TDI ÅRGANG 06 KØBT FRA NY. FORDÆK FI JEG SKIFTET EFTER 15,000KM GRUNDET FORKERT HJULVINKEL DE NYE DÆK MÅTTE JEG SELV BETALE. VED CA 60,000KM BLEV BEGGE FORHJULSLEJER SAMT ET BAGHJULSLEJE UDSKIFTET. DEN NÆSTE REPERATION DER KOM VED 104,000KM VAR EN DEFEKT TURBOLADER SAMT DEFEKT RAT AUTOMATIK EN UDGIFT PÅ 20,000KR. BILEN HAR VÆRET TIL ALLE SERVICE PÅ AUT VW VÆRKSTED. SMC HAR AFSLÅET AT HJÆLPE MED NOGET DA GARANTIEN ER UDLØBET.FDM HAR VÆRET INDOVER MEN KUNNE IKKE GØRE NOGET. HAR JEG BARE VÆRET UHELDIG ELLER ER KVALITETEN SÅ DÅRLIG PÅ DE NYE VW, DET ER DEN 3 PASSAT JEG HAR OG DE 2 ANDRE HAR DER IKKE VÆRET PROBLEMER MED.

hENNING

1220746's billede
Medlem af
Oprettet d. 25.06.2010 kl. 21:47 | Carsten Liboriu...
#18Hejsa :)

Jeg har en Passat Sportline 170 TDI DSG fra 2008 som har kørt 124000 km

unden nogen problemer. Har kun fået skiftet div. filter og olie.

Bilen får eftersyn/service hos VW i Fredericia. Værkstedet kan

varmt anbefales.

Bilen har været 3 gange i Italien med 1700 kg på krogen.

mvh

Carsten

i-s's billede
Oprettet d. 04.06.2010 kl. 10:56 | Søren Jørgensen
#17Hej Jacob.

Der sidder et lille styremodul i blæseren. De kan godt stå af og så opfører den sig sådan som du beskriver. Jeg går ud fra dit kølevandstermometer står hvor det plejer (90 gr), for ellers kan det også være andre ting. Så alt andet lige, prøv med en anden blæser.

Jacob Vidkjær's billede
Medlem af
Oprettet d. 04.06.2010 kl. 10:43 | Jacob Vidkjær
#16Jeg er lykkelig ejer af en VW Passat 2,0 TDI DSG Highline, købt fra ny i 2006. Der har været følgende problemer med den:

Første dag jeg kørte iden, var der et spændebånd på kølervæske beholderen der var defekt. Lavet uden problemer af Bilcenteret Hørsholm.

Læder/alcantara sæderne blev slidt i syningerne i føresiden, da indstigningen i skåleformede sæder er lidt stejl, så man rammer med bukseknapper o.lign. på ryglænet. Lavet uden problemer pr. kulance af Bilcenteret i Hørsholm, endda samme indfarvning, som til tider kan være svær, når det gælder textiler og læder.

Nu oplever jeg at 1 af ventilatorerne kører i intervaller af 10-15 sek. varighed. Den er blev gået igennem af Bilcenteret i Helsingør, som har hørt og set fejlen men har ikke kunnet måle nogen fejl på computeren. De har testet og testet, men uden resultat.Pludselig stoppede det i en lang periode, for så at vende tilbage igen her til foråret.

Noget kunne tyde på at det var bilens klimaanlæg, men er der nogen der har hørt om noget lignende?

Jeg er stadig en lykkelig VW Passat ejer! Det er en ren køremaskine og man er ikke så træt i hovedet når man har kørt langt, da den ikke støjer "så meget".
hammerum's billede
Medlem af
Oprettet d. 20.02.2010 kl. 10:44 | Jens J Mehlsen
#15prøv en af de autoriserede værksteder, jeg er af den overbevisning at vis man laver det man er bedst til, i det her tilfælde vw, på et vw værkjsted det kunnne være det du tror er dyrt, viser sig at være bilist i den sidste ende
Mvh Hammerum
dykker5502's billede
Medlem af
Oprettet d. 18.12.2009 kl. 10:55 | Michael Deichmann
#14VW er en af verdens største og pt solideste bilkoncerner, så selvfølgelig kan de bygge ordentlige biler.
I DK tror jeg problemet er importøren og både SMC's egne værksteder og de andre autoriserede værksteders holdning til komplekse problemer.
Blandt Lupo 3L ejere er det alm. kendt at SMC ikke gider Lupo 3L mere og man derfor må ty til den håndfuld uafhængige værksteder der findes ud over landet.
8164329's billede
Medlem af
Oprettet d. 18.12.2009 kl. 08:23 | Kurt Munk Rasmussen
8164329: » #12Jeg har en passat 1,6 tdi blue motion technology.

Den har aldrig fejlet noget som helst. Den starter hver gang. Har aldrig haft brug for ene eneste reparation.

Jeg kører 85000 km om året. Den kører 24 på literen.

Jeg synes den er fed...«
#13I øvrigt har jeg også haft en slags VW i form af en Skoda Octavia årg. 2001, 1,9 tdi. Den fik kun skiftet bremser ud over almindelig service. Den havde kørt 260.000 da jeg solgte den.
8164329's billede
Medlem af
Oprettet d. 18.12.2009 kl. 08:10 | Kurt Munk Rasmussen
#12Jeg har en passat 1,6 tdi blue motion technology.
Den har aldrig fejlet noget som helst. Den starter hver gang. Har aldrig haft brug for ene eneste reparation.
Jeg kører 85000 km om året. Den kører 24 på literen.
Jeg synes den er fed...
almin@email.dk's billede
Medlem af
Oprettet d. 17.12.2009 kl. 21:36 | Almin Mahmutovic
#11Så er debaten¨åben,som aabm skriver;en bil som giver så meget køreglæde; og den er god nok.Man er bare glad.Der findes ikke en perfekt bil og nogen er mere uhældige and andre. Har selv prøvet bege biler og Toyota er bare kædeligt. Der er ingen vw debat uden Toyota folk. Hvis de er så glade for de biler hvorfor smut kiger de alttid i"Passat" forum? :)
aabm's billede
Oprettet d. 17.12.2009 kl. 20:14 | Anders Brandt-Møller
#10Jeg har allerede skrevet et indlæg i dette forum om min oplevelse af VW passat... Men jeg har siden hen kigget på på brugte Toyota avensis'er i samme årgang og antal km, og de ligger godt 30.000kr højere end det jeg gav for min bil. Og en drengerøv som mig, der har det bedst med blåt instrument belysning og stilrent tysk design. :-)
Så man kan måske sige at der er for mange personer som har dårlige oplevelser med VW, men samtidig er det svært at finde en bil som giver så meget køreglæde.
WBO's billede
Medlem af
Oprettet d. 17.12.2009 kl. 19:12 | Wagn Bruun Olsen
#9Jeg har købt Toyota for at køre problemløst fra A til B, og ikke for at blive kigget efter, fatter ikke at det er så vigtigt.
INGEN MISUNDELSE her kun stor undren, er det tilladt at trække lidt på smilebåndet over kommentaren under # 7 ?
almin@email.dk's billede
Medlem af
Oprettet d. 16.12.2009 kl. 18:02 | Almin Mahmutovic
WBO: » #6Sikken masse bøvl - her er løsningen. Jeg har altid kørt Toyota, man kører ud og hjem uanset vinterkulden. Den nuværende er 9 år og har aldrig været på værksted, og den forrige blev 19 år uden værkstedsregninger - udgiften til service kr.0. Skifter selv olie. Bremseklodser efter 70000km. Rustbeskyttelse efter skema er selvgjort, og det må være i orden, da alle syn er godkendt uden bemærkninger. Det her kan de fleste selv klare uden udgifter (jeg er ikke mekaniker). Vil man køre i europæiske biler, må man betale, det det koster uden klynk.
Toyota'en kører bare.
Mvh.
Olsen.«
#8Toyota Auris 1,6 tx 2009
Jeg er den lykkelige ejer af denne bil, men den har nogle mislyde fra gearkassen lidt som en sporvogn når man bremser, bilen har været på værksted hvor 2 mekanikere også syntes den havde mislyde, men Toyota danmark har efter at have prøvet den påstået at sådan siger de alle sammen, så det ville ikke hjælpe at skifte gearkassen, MEN-MEN, den bil jeg prøvede hos forhandleren inden købet sagde ikke en lyd, så ville jeg ikke havde købt den. Det kalder jeg ikke 112% service. venlig hilsen Verner
almin@email.dk's billede
Medlem af
Oprettet d. 16.12.2009 kl. 17:48 | Almin Mahmutovic
WBO: » #6Sikken masse bøvl - her er løsningen. Jeg har altid kørt Toyota, man kører ud og hjem uanset vinterkulden. Den nuværende er 9 år og har aldrig været på værksted, og den forrige blev 19 år uden værkstedsregninger - udgiften til service kr.0. Skifter selv olie. Bremseklodser efter 70000km. Rustbeskyttelse efter skema er selvgjort, og det må være i orden, da alle syn er godkendt uden bemærkninger. Det her kan de fleste selv klare uden udgifter (jeg er ikke mekaniker). Vil man køre i europæiske biler, må man betale, det det koster uden klynk.
Toyota'en kører bare.
Mvh.
Olsen.«
#7Ingen forum uden Toyota mand,den rene klasikker.I er bare misundelig for ingen kiger efter deres 112% i orden maskine.Den er drftsikker JA,men så heller ikke andet.(Passat 3C) :) :) :)
WBO's billede
Medlem af
Oprettet d. 15.12.2009 kl. 16:23 | Wagn Bruun Olsen
#6Sikken masse bøvl - her er løsningen. Jeg har altid kørt Toyota, man kører ud og hjem uanset vinterkulden. Den nuværende er 9 år og har aldrig været på værksted, og den forrige blev 19 år uden værkstedsregninger - udgiften til service kr.0. Skifter selv olie. Bremseklodser efter 70000km. Rustbeskyttelse efter skema er selvgjort, og det må være i orden, da alle syn er godkendt uden bemærkninger. Det her kan de fleste selv klare uden udgifter (jeg er ikke mekaniker). Vil man køre i europæiske biler, må man betale, det det koster uden klynk.
Toyota'en kører bare.
Mvh.
Olsen.
F.Aagaard's billede
Medlem af
Oprettet d. 10.11.2009 kl. 21:46 | Flemming Aagaard
#5Hej KK

Jeg kan svare for storebroer'en Audi A6 2.0 TDI Avant - Aut Audi værksted i midtjylland 150.000 km eftersyn ink bremsetjek, rengøring / smørring og ink 4 l Shell Helix Ultra VX 5W/30 - total 4.500 ink moms og servicebesøget tog 3 timer hvor der var min en mekaniker på bilen hele tiden.

Derudover en Opel Corsa Sport 1.3 CDTI - 2 års eftersyn (Stort Eftersyn) ink opdatering af motorstyringsprogram, udført på Aut Opel værksted i Østjylland - 4.500 kr ink moms -servicebesøget tog fra 07:30 til 11:45.

Og til Anders - min Audi A6 har nu rundet 170.000 km og der er udskiftet Bremseskiver og klodser, EGR ventil samt udstødnings retur kølesystemet, nye Zenon pære og et nyt batteri og det er det - derudover køre bilen som en drøm.

M.V.H
Flemming Aagaard
kajkingo's billede
Medlem af
Oprettet d. 10.11.2009 kl. 17:28 | Kaj Kingo
#4Jeg har en Passat 2.0 TDI med DSG gear købt i februar 2005. Gearet var defekt fra starten da, de manuelle side skiftede ned i stedet for op. Blev udskiftet men det kostede mig en del ulejlighed, som ikke blev kompenseret.
Også radioen har været defekt fra starten (CD-afspilleren) idet lyden ca. midtvejs i en CD blev sløret og så optrådte en Error og CD'en blev skubbt ud. Dette er nævnt over for sælgeren flere gange, men det husker han naturligvis ikke efter 2,5 år og da jeg har fået udført 60.000 km service i Malmø på autoriseret VW værksted vil man intet have med mig at gøre hverken med kulance eller Mobilitetsservice.
Også anhængertrækket er ulovligt.
Det skal lige nævnes, at 60.000 km service i Sverige kun kostede DKK 3.500 mod DKK 7.500 hos Morten Hansen Automoblier i Næstved.
Jeg kan ikke forstå, at FDM ikke mere energisk går ind og drøfter disse monopollignende tilstande. Gælder det mon også andre bilmærker?
KK
aabm's billede
Oprettet d. 25.10.2009 kl. 22:07 | Anders Brandt-Møller
#3Lidt et sidespring... Men man kan godt få det lidt skidt over man ikke lyttede til FDM's brugtvognstest af den tidligere model af Passat. Jeg har erhvervet mig en passat 1,9tdi fra 2004 - altså en model 3bg. Den køre fantastisk, især på motorvej :-). Men hold da op hvor det træls at en bil med en nypris på små 400.000kr, skal ha' skiftet svinghjul allerede ved 150.000km! at VW ikke selv lige kan løse problemet med en ustabil centrallås! at el-hejs til vinduerne til tider ikke fungere! at forlygterne ryster lidt! at forhjulsophænget er svagt og jeg kunne desværre fortsætte...
Problemet er nok bare at det er svært at finde en anden bil som holder prisen, køre godt, god plads og er tidsløs i dessingnet samtidig med at den er forholdsvis billig i forsikring, vægtafgift og køre langt på literen, som passat'en nemlig er.
Kort sagt - ærgeligt at vi lever i et land hvor at vi ikke bare kan købe en ny bil når de moderne biler åbentbart ikke er lavet til at køre mere end små 100.000km.
Mvh Anders
rsonne's billede
Medlem af
Oprettet d. 24.10.2009 kl. 16:48 | Ronny Sonne
F.Aagaard: » #1Hejsa

Det er godt nok noget af en fejlliste på en 2006 Passat - hvor langt har den kørt og har den evt haft en større skade fortil ?

Den med de dyre Aut værksteder har jeg hørt flere gang nu, men jeg har aldrig P.T set dokumentation for påstanden i forhold til "frie" danske værksteder - kun udenlandske Aut værksteder.

Ja timelønnen er højere på et Aut værksted, men jeg vil våge den påstand at de så til gengæld er hurtigere til at udføre opgaven da de har alt det rigtige grej & uddannelse i mærket.

M.V.H
Flemming Aagaard«
#2Bilen har aldrig været skadet, det ved jeg da jeg selv har haft den fra sprit ny.
Km standen idag står på 110000.

Den sidste reparation vil på et autoriseret værksted koste 20-25000kr. Har jeg fra en kollega fået oplyst, som også 2 gange inden for garanti perioden, har fået nulstillet boxen. Grundet den elektroniske parkeringsbremse ikke har villet slippe igen.

Hurtighed findes ikke på det lokale VW værksted i Odense, da radioen ikke virkede i garanti perioden, tog det "kun" værkstedet 2½ time at pille den ud og sætte ny i. Det kunne jeg nok ha klaret meget hurtigere selv.

RS
F.Aagaard's billede
Medlem af
Oprettet d. 24.10.2009 kl. 16:11 | Flemming Aagaard
#1Hejsa

Det er godt nok noget af en fejlliste på en 2006 Passat - hvor langt har den kørt og har den evt haft en større skade fortil ?

Den med de dyre Aut værksteder har jeg hørt flere gang nu, men jeg har aldrig P.T set dokumentation for påstanden i forhold til "frie" danske værksteder - kun udenlandske Aut værksteder.

Ja timelønnen er højere på et Aut værksted, men jeg vil våge den påstand at de så til gengæld er hurtigere til at udføre opgaven da de har alt det rigtige grej & uddannelse i mærket.

M.V.H
Flemming Aagaard

Skriv kommentar

GemGennemlæs
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML tags: <a> <p> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><span><div><br />
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.
  • Filter for image paths to CDN URLs

Yderligere information om inddataformater

FDM på Facebook

Tilmeld dig FDMs nyhedsbreve

Få nyheder, gode råd og tilbud, der gør dit liv som bilejer lettere

› Se tidligere nyhedsbreve her