FDM gør det let og trygt at være bilejer. Som medlem af FDM får du adgang til en lang række tilbud, der er målrettet dig som bilejer og du kan spare en masse penge ved at benytte de mange fordele.
FDM har en masse attraktive ydelser for medlemmer såvel som ikke-medlemmer. Som medlem af FDM får du rabat på syn, biltest, campingpladser, køreteknik og i netbutikken.
Hej. Jeg har en Mondeo årg 2002 (5dørs) hvor der er en del vindstøj fra dørene. Har prøvet to Ford værksteder men de kan ikke løse problemet Er der nogen som kan hjælpe ? Mvh Mikro
Michael K Schøllhammer: » #6Hvilken type fik du på istedet. Kan du huske navnet på dem ? og hvor fik du dem på henne ? Ellers er jeg også rigtig glad for bilen
#7Hej Michael.
Jeg fik dem i hos Brd Hosbond i Frederikshavn. Jeg tror simpelthen at Ford
har lavet en ny type, som blev sat i, og det hjalp, stort set al vindstøj var væk. Held og lykke med projectet.
Kommentarer til: "Vindstøj Mondeo 2002"
Opret ny kommentarEllers er jeg også rigtig glad for bilen
Jeg fik dem i hos Brd Hosbond i Frederikshavn. Jeg tror simpelthen at Ford
har lavet en ny type, som blev sat i, og det hjalp, stort set al vindstøj var væk. Held og lykke med projectet.
Mvh
Bjarne
Ellers er jeg også rigtig glad for bilen
En dag havde jeg en tidligere erfaren mekaniker med ude at køre ( lidt stærkt ) og bemærkede det overfor ham.
Da vi holdt en pause på en rasteplads sagde han " kig lige væk " ;-)
Han rullede vinduet ned og brækkede med døren - da vi kørte igen var det væk - dejligt, men det så voldsomt ud.
mvh
Eigil
En dag havde jeg en tidligere erfaren mekaniker med ude at køre ( lidt stærkt ) og bemærkede det overfor ham.
Da vi holdt en pause på en rasteplads sagde han " kig lige væk " ;-)
Han rullede vinduet ned og brækkede med døren - da vi kørte igen var det væk - dejligt, men det så voldsomt ud.
mvh
Eigil
Har selv haft en Mondeo af samme årgang med samme problem, og så vidt jeg husker
var det et gennerelt problem for de første årgange. Jeg fik simpelthen skiftet de forreste
lister omkring døre og vinduer med en anden type, og problemmet er løst.
Ellers udtrolig dejlig og velkørende bil.
Glædelig "hjul"
Mvh
Bjarne Andersen
http://www.ford-mondeo.dk/viewtopic.php?f=6&t=1072