Bliv medlem af FDM for 620 kr. Det får du ›
Søg

Verso 2009: Problem med spejl i sidespejlene "hopper" ved motorvejskørsel

1116050's billede
Medlem af
Redigeret d. 10.04.2010 kl. 02:20 | Jesper Klitgaar...

Hej.

Jeg har et problem med min nye Verso fra 2009 - og det er at selve spejlet i sidespejlene hopper - når man køre på motorvej ved 110-130 km/t.

Den har været på værksted en gang for det - hvor de skiftede noget i spejlet og det blev det bare værre af.

Jeg kan huske at jeg prøvede en demobil af samme model - og der oplevede jeg også problemet. Jeg troede dog bare naivt at der var noget som skulle strammes inde i spejlet.

Er der andre som liggende problemer med den nye Verso? Det kunne være et type problem.

Derudover har jeg haft problemer med en liste ved det ene vindue - som er hoppet ud af samlingen - og desuden er fæstningen af måtten ved føresædet i stykker.

Alt i alt synes jeg at der har været en del børnesygdomme ved bilen.

Med venlig hilsen

Jesper

Kommentarer til: "Verso 2009: Problem med spejl i sidespejlene "hopper" ved motorvejskørsel"
kurland's billede
Medlem af
Oprettet d. 09.05.2010 kl. 20:34 | Palle Kurland

Vil bare lige sige at min Verso fra 2005 har kørt 93000 km uden problemer, småting som er opstået uden at det er bilens skyld er hurtigt blevet ordnet, men man skal nok alligevel holde øje med sit værksted. Har været ude for at en sikring sprang ved brug af trailer og det kostede over 300 kr. at få den skiftet på værkstedet. Den sprang en gang til (defekt montering på trailer) og denne gang købte jeg en sikring og bad værkføren vise mig hvor den sad, det tog 5 min. Her efter tog jeg fat i værkstedschefen og forklarede min utilfredshed med at de skulle bruge computer på min bil fordi en sikring var sprunget. Efter en undskyldning har jeg fået mine penge igen  og de er klar over at jeg holder øje med hvad de laver på min bil (det jeg nu kan).
1116050's billede
Medlem af
Oprettet d. 11.04.2010 kl. 22:07 | Jesper Klitgaar...
#2Hej igen

Jeg har nu snakket med mit Toyota værksted - som har snakket med Toyota Danmark omkring de hoppende sidespejl - og der bliver nu sat to nye spejl på. Jeg krydser fingre for det løser problemet.

Derudover laves også de to andre fejl også. Dvs. listen på vinduet (det kan hurtigt ske) og fejl med hæftningen af måtten til bunden. Det sidste problem løses ved at hele betrækket i bunden af bilen skiftes - så det er en stor omgang.

Dejligt at se - at der er kanon service med at få udbedret tingene hos Toyota.

Mvh

Jesper

CyberOpz's billede
Medlem af
Oprettet d. 07.04.2010 kl. 10:02 | Claus Krogsgaard
#1 Hej Jesper,

Jeg har en Yaris fra 2007, som også har rigtig mange børne sygdomme. Mit værksted har dog været meget hurtige og flinke til at afhjælpe problemerne. Jeg må dog indrømme at jeg gruer lidt for regningen, når bilens garanti udløber til efteråret.

Jeg vil anbefale dig bare at holde på, på værkstedet. Det er vigtigt at de får løst problemet.

Hilsen Claus

Skriv kommentar

GemGennemlæs
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML tags: <a> <p> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><span><div><br />
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.
  • Filter for image paths to CDN URLs

Yderligere information om inddataformater

FDM på Facebook

Tilmeld dig FDMs nyhedsbreve

Få nyheder, gode råd og tilbud, der gør dit liv som bilejer lettere

› Se tidligere nyhedsbreve her