Bliv medlem af FDM for 620 kr. Det får du ›
Søg

vand i fabia combi 2005

janjuul@stofanet.dk's billede
Medlem af
Redigeret d. 28.08.2010 kl. 08:12 | Jan Juul Jensen

Hej. Der løb vand ind i bilen via bagdøre, det er lavet, ved at tætne aluplade bag dørbeklædningen. Men da jeg igår vaskede bil, så jeg at der lå vand på listen ved venstre fordør. er det det samme problem, eller er det mon ved sidespejlet det kommer ind?

Skoda i horens, sagde at biler fra 2006 og frem bliver lavet under garantien.med dette vandproblem.

Mvh.Jan Juul

Kommentarer til vand i fabia combi 2005
knold@teliamail.dk's billede
Medlem af
Oprettet d. 04.10.2010 kl. 09:29 | Rene Pedersen
#1Hej, Jeg har selv haft en fabia 1,9 tdi combi, Har haft mange problemer med vand i bunden af bilen, Den var på værksted 7 gange inden det var løst og det var alle dørene. Du bør også holde øje med zink opkog på bagenden af bilen da der er mange fabia der har problemer med dette, Ellers kan jeg kun rose bilen vi havde vores i 4år og har ikke haft andre problemer. vores var en 1,9tdi den går langt på literen og er fantastisk til at trække

Mvh

Rene

Skriv kommentar

GemGennemlæs
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML tags: <a> <p> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><span><div><br />
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.
  • Filter for image paths to CDN URLs

Yderligere information om inddataformater

FDM på Facebook

Tilmeld dig FDMs nyhedsbreve

Få nyheder, gode råd og tilbud, der gør dit liv som bilejer lettere

› Se tidligere nyhedsbreve her