Er jeg den eneste her i kongeriget, der har en TomTom, der ikke kan finde husnumre? Det undrer mig, at ingen test viser problemet. Lige et par stykker: Albertslund-Fiskenes Kvarter, Sundby Parkvej. Jeg kan nævne mange eksempler. Jeg har også sendt mine iagttagelser til TomTom, men de glimrer med fuldstændig tavshed. Jeg har en gammel Mio. Den kan sjovt nok sagtens finde husnumre.
Få nyheder, gode råd og tilbud,
der gør dit liv som bilejer lettere
Kommentarer til: "TomTom 930 årg. 2010"
Opret ny kommentarTomTom (Teleatlas kort) var tidligere ikke særligt gode på husnumre sammenlignet med Garmin/Navigon (Navteq kort). Jeg har dog ikke oplevet det som et problem de sidste års tid. I det aktuelle tilfælde må jeg dog skuffe dig, hverken min TomTom GO 910 eller 1000 GO Live kan finde husnumre på de 2 nævnte gader dette til trods for at jeg har det nyeste kort (version 875.3611). Min erfaring er at de kan betale sig at bruge muligheden for at "melde" kortfejlen til TomTom således at det opdateres på et af de næste kort. Til information kan jeg oplyse at hverken Garmin eller Navigon har problemer med at finde husnumre på de 2 gader.
Klaus Westphal
Torben, TomTom bruger gennem mange år, først på PDA og nu på 930