Bliv medlem af FDM - det betaler sig Læs mere ›
Søg

Sommerdæk 215/60 R16 til Subaru forester

jakob@jagoo.dk's billede
Medlem af
Redigeret d. 22.03.2011 kl. 12:49 | Jakob Munksgaard

Hej
Er der nogen der kan anbefale nogle sommerdæk til en Subaru forester 2.0 årgang 2006. Til alm. brug (ikke terræn)?

Kommentarer til: "Sommerdæk 215/60 R16 til Subaru forester"
kbchristiansen's billede
Medlem af
Oprettet d. 23.03.2011 kl. 19:33 | Kjeld Bo Christ...
#2Anvender selv Yokohamas sommerdæk. De virker godt på min xt07 med 17' fælge. På andre biler har jeg anvendt Michelin Primacy, pga. af meget lav dækstøj og høj slidstyrke. Forhandleren havde dog erfaringer med, at Michelin dæk støjer på en Forester. Det har så nok været Michelin Pilot. Når jeg skifter næste gang vil jeg prøve Michelib Primacy, hvis dimensionerne med 17' fælge er tilgængelige og til at betale.
kbchristiansen's billede
Medlem af
Oprettet d. 23.03.2011 kl. 19:33 | Kjeld Bo Christ...
#1Anvender selv Yokohamas sommerdæk. De virker godt på min xt07 med 17' fælge. På andre biler har jeg anvendt Michelin Primacy, pga. af meget lav dækstøj og høj slidstyrke. Forhandleren havde dog erfaringer med, at Michelin dæk støjer på en Forester. Det har så nok været Michelin Pilot. Når jeg skifter næste gang vil jeg prøve Michelib Primacy, hvis dimensionerne med 17' fælge er tilgængelige og til at betale.

Skriv kommentar

GemGennemlæs
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML tags: <a> <p> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><span><div><br />
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.
  • Filter for image paths to CDN URLs

Yderligere information om inddataformater

Nyhedsbreve

Få nyheder, gode råd og tilbud,
der gør dit liv som bilejer lettere

FDM på Facebook