Hej.
Vi har lige købt en octavia 1,9tdi fra 2005 Km.173000 Problemet er vores fartpilot, den virker nogle gange & til tider slet ikke, er der nogen der har været ude for det samme / erfaring ?? og er det = en ny arm til 1300,- incl. montering og moms.
På forhånd tak
Mvh. Cliff
Få nyheder, gode råd og tilbud,
der gør dit liv som bilejer lettere
Kommentarer til: "problem,fartpilot på en octavia combi 1,9tdi år 2005"
Opret ny kommentarMvh
Jeg har været ude for det samme på min Skoda Octavia fra 2007 og har 2 andre bekendte som har været ude for det samme problem. Vi kører mange kilometer hver dag, så vi fik det dækket inden for den 2 årige periode. Jeg selv oplevede det ved ca. 65.000 og de andre oplevede det ved ca. det samme antal kilometer.
Jeg håber du har "garanti" på fra forhandleren eller måske skulle du lige snakke med dem hos din lokale Skoda, da jeg mener at de bør give noget kulance, da det ligner en fejl de godt ved kan opstå og gør det åbenbart jævnligt.
Mvh. Kim C
Og ja der er 6mdr. 100% garenti på drivlinien så det dækker han jo nok ikke men vil da tage en snak med ham
Vi har en 1,9tdi fra 2005. Ved 135000 km fik fik vi skiftet switchén til fartpiloten. Du skriver, bilen lige er anskaffet. Er der garanti på den? Det er vel en mangel, der var opstået inden sælger solgte bilen.
Venlig hilsen
Sigurd.
Håber det virker.
http://www.skoda-forum.dk