Bliv medlem af FDM - det betaler sig Læs mere ›
Søg

Passat variant 2,0 tdi 2007 - ?

Golfoman's billede
Redigeret d. 05.05.2011 kl. 22:04 | Nicolaj Osther

Hejsa

Overvejer at min næste bil skal være en Passat variant 2,0 tdi 140hk fra årgang 2007 - ?

Vil gerne høre andres erfaring med denne model/årgang?? - Har hørt at de har problemer med bla. gearkasse efter relativt få km (60-70000 og både DSG og manuelt)

Kommentarer til Passat variant 2,0 tdi 2007 - ?
c_palsgaard@stofanet.dk's billede
Medlem af
Oprettet d. 14.05.2011 kl. 18:12 | Carsten Palsgaard
#1Jeg har i dag været ude at prøvekøre en Passat 2.0 TDI 170 fra 08. Den kører som en drøm. Men går der noget i stykker, så kan det nemt komme til at koste kassen. Udover det du nævner kan disse modeller have problemer med dysserne, topstykket, turbo. Så jeg ved ikke rigtigt. Enten bliver man den lykkelige ejer af en Passat, eller også så bliver du den ulykkelige ejer. Jeg tror det er, som at vinde i lotteriet. Under alle omstændigheder skal du ved privathandel uden garanti få lavet en FDM attest. Undersøge bilens historie. For at være nogenlunde sikker på at du ikke står overfor en mandags bil. Så sikker som du nu kan være vel og mærke. 140 eller 170 TDI. Når de kører så kører de perfekt :-)

Skriv kommentar

GemGennemlæs
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML tags: <a> <p> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><span><div><br />
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.
  • Filter for image paths to CDN URLs

Yderligere information om inddataformater

Nyhedsbreve

Få nyheder, gode råd og tilbud,
der gør dit liv som bilejer lettere

FDM på Facebook