Bliv medlem af FDM - det betaler sig Læs mere ›
Søg

Mazda 3 1,6 2006... Nu må de tag sig sammen

kreskras's billede
Medlem af
Redigeret d. 19.07.2010 kl. 22:08 | Chris Axelsen

Har selv en Mazda 3, med en fejl på en DSC lampe der lyser i instrumentbræt. Prisen for reparatione løber op i 12000-14000 kr. Efterhånden efter søgen på nettet og hvad jeg kan opsnuse forskellige steder er det et generelt problem for Mazda. Her for et par dage siden fortæller mine forældre, som tilsyneladende også er uheldige ejere af samme bil, at de har fået nøjagtige samme problem. De er som jeg selv blevet modtaget med samme 'loyalitet' hos mazda. Det er simpelthen for ringe at der ikke er en rimelig løsning på dette problem. KAN det virkelig passe at man skal have så mange omkostninger på en forholdsvis ny bil, og tillige med et problem som inden kan forklare hvad har indflydelse på bilens funktioner andet end en pære der lyser op i instrumentbræt.

Og 'pudsigt' nok er det lige efter garantien er udløbet at fejlen opstår. De har nogen rigtige dygtige statistikere indeover projektet.

Skriv kommentar

GemGennemlæs
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML tags: <a> <p> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><span><div><br />
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.
  • Filter for image paths to CDN URLs

Yderligere information om inddataformater

Nyhedsbreve

Få nyheder, gode råd og tilbud,
der gør dit liv som bilejer lettere

FDM på Facebook