Bliv medlem af FDM - det betaler sig Læs mere ›
Søg

Lys i midterkonsol (under radion) 307 fra 2002

jorgen1's billede
Medlem af
Redigeret d. 07.01.2011 kl. 18:57 | Jørgen Bondesen

Lysene i midterkonsolet i min 307 er efterhånden alle gået ud. Er det noget man selv kan ordne rimeligt nemt, eller er det en større opperation der skal til.

På forhånd tak for evt. svar.

Kommentarer til: "Lys i midterkonsol (under radion) 307 fra 2002"
gskairo's billede
Medlem af
Oprettet d. 08.01.2011 kl. 00:20 | Gert Sørensen
#2 Mit er også gået, ligesom min ventilator selector kun virker i position 1 og 3.

For at komme til skal du af koble battereiet, fjerne radioen og løsne de 2 skruer ved askebæret, derefter skal trimet omkring gearet fjernes og hele stykket fan afmonteres.

Jeg kan sende dig nogle billeder fra min Haynes 307 manual. Men jeg tror det er gen-etablering af radio koder ect. der bliver det store sproblem . Dog skal de noteres at det er beskrevet som en svær operation i manualen. men er dag er vel 1700 kr værd....
oe's billede
Medlem af
Oprettet d. 07.01.2011 kl. 21:39 | Ole Edslev Chri...

http://peugeotclub.dk/html/fusion_forum/viewthread.php?forum_id=2&forum_cat=1&thread_id=4839

Fik et tilbud hos peugoet i grenå 1700,00 for et nyt, tog en lille halv time så var det kodet om og køre perfekt.

Men jeg vil nu vente lidt endnu, for det lyser stadig godt i starten, især når der er koldt, mit display er fra 2004

Skriv kommentar

GemGennemlæs
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML tags: <a> <p> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><span><div><br />
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.
  • Filter for image paths to CDN URLs

Yderligere information om inddataformater

Nyhedsbreve

Få nyheder, gode råd og tilbud,
der gør dit liv som bilejer lettere

FDM på Facebook