Bliv medlem i
3 måneder for 0 kr.
Bliv medlem her ›
Søg

Hyundai Sonata fra 2006

pia.kr@hotmail.dk's billede
Medlem af
Redigeret d. 05.01.2013 kl. 23:48 | Pia Møller Kris...

Hej 

Ville høre om der måske har en ide om hvad der går af min hyundai!

Den er begyndt ikke at ville starte som om startspærre ikke slå fra, men hyundai siger så længe startspærren ikke blinker inde i instrumentbordet når jeg prøver at starte så er det ikke den der er defekt. Den kan mens jeg køre pludselig gå ud når jeg køre og så går der ca 20-30 min før jeg kan starte igen! Begyndte at bruge min servicenøgle for så gjor den det ikke. Men nu er den begyndt igen selv om jeg bruger servicenøglen også når jeg køre igen!

Nogen der kan give råd eller skal den bare skrottes, for har ikke råd til at bruge 10-20000kr på den :o(

hilsen Pia

Kommentarer til: "Hyundai Sonata fra 2006"
pia.kr@hotmail.dk's billede
Medlem af
Oprettet d. 23.01.2013 kl. 10:00 | Pia Møller Kris...
#2 Hej Bjarne

hmm træls at høre det ikke kun er mig der kæmper med problemet.

Men var så heldig at den gjor det ud for et værksted i går og se satte så bostest på med det samme og fandt ud af at det er krumtapakslen sensor der ikke virker, så den slår fra og til og det skal så kunne gøre at den ikke vil starte ret tit nu, så de beholdte den, så nu er jeg spændt på at høre hvad værksted regningen siger og om det kun var den lille sensor der kunne drille :o)
pellepihl's billede
Medlem af
Oprettet d. 17.01.2013 kl. 14:09 | Bjarne Pihl
#1 Hej Pia.

Jeg har haft det samme problem - og det tog Hyundai værkstedet halvandet år at finde fejlen...

Men det er noget med en spole, der ikke kender din nøgle.

Jeg betalte for en SPOLEANTENNNE til 286 plus moms og en hel del for fejlsøgning...

Så det er ikke kun dig, der har oplevet at du ikke kunne starte. Men det er en mærkelig periodisk fejl, som nogen gange kun opstod et par gange om måneden

Mvh. Bjarne

Skriv kommentar

GemGennemlæs
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML tags: <a> <p> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><span><div><br />
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.
  • Filter for image paths to CDN URLs

Yderligere information om inddataformater

FDM på Facebook

Nyhedsbreve

Få nyheder, gode råd og tilbud,
der gør dit liv som bilejer lettere

Netbutik