Bliv medlem af FDM - det betaler sig Læs mere ›
Søg

GPS navigation TOM TOM 910

disko13's billede
Redigeret d. 08.12.2010 kl. 11:16 | T. M.Jessen

Er der nogen der har erfaring med TOM TOM GPS.

Jeg har en 910 er.

Opdaterin koster flere hundrede.

Ca.15 % af det danske vejnet bliver forandret pr. år.

Nye rundkørsler og vejomlægninger.

Jeg mener det er billigere at købe en ny GPS.

Andre meninger eller forslag søges.

TOM TOM virker fint,men det er noget rod ved Århus med hele den nye vejføring i vest.

Kommentarer til: "GPS navigation TOM TOM 910"
disko13's billede
Oprettet d. 08.12.2010 kl. 23:02 | T. M.Jessen
#4Jeg er også godt tifreds med tomtom,  det er nr. 2 jeg har i ca.6 år.I sommer kom jeg en meget mørk aften fra Ebeltoft og skulle til Rude Strand,syd for Århus.Den aften gik det helt galt,der var igen hjælp at hente,da vi kom ind fra vestsiden og det skulle vi aldrig have gjort,desværre var jeg ikke den aften snu nok til at søge alternativer.Nå, men vi fand fren ½ time senere.Det nye område v. Århus kender apparatet ikke fordi manden her er for nærig til at betale de 3-500 kr. det koster at opdatere.Jeg vil ikke have fast monteret navi i mine biler,da du har meget store chanser for at miste dem ved tyverier,Koldingområder er meget plaget af dette,det er mange hver uge.Opdateringaftale med Tom Tom har jeg ikke hørt om før,men det er jo næsten til at overkomme,med den pris,det vil jeg undersøge,blot mener jeg at det lyder for billigt.Jeg har den sat til pc jævnligt men det bliver kortene ikke opdateret af.Jeg vil ikke have andre end TT,det virker når det virker og ellers er der en god support fra firmaet i Dk.Den er nem at bruge og samtidig kan man få kobrøl i bilen,slet ikke dårlig.Tak for div.kommentarer.Altid rart at høre andres mening og råd.En ny bliver nok det billigste,på et tidpunkt.

Mvh

T.M.J.

Florin's billede
Medlem af
Oprettet d. 08.12.2010 kl. 12:21 | Torben Bo Bo Florin
#3Der er nye kort 4 gange om året - der udover er der et stort antal mindre rettelser, faktisk næsten hver gang, enheden sluttes til pc'en. Og helt personligt synes jeg, at TT er nemmere at bruge end Navigon - der dog er stærkest hvis man vil søge på postnumre eller gadenavn før by.

Jeg har tidligere benytte flere andre produkter men foretrækker TomTom - og glæder mig til den dag, man kan få en ordentlig fastmonteret navi med TomTom software. Det er kommet til nogle bilmærker.
eisoe's billede
Medlem af
Oprettet d. 08.12.2010 kl. 12:12 | Eigil Sørensen
#2Hej Torben.

Jeg har en Navigon med 2 års opdateringsaftale - opdatering hver tredje måned - det udløber snart.

Kostede kr. 749,- for opdateringsabonnement - hvor tit bliver TT opdateret ? - det kan jo være en ny TT er svaret i stedet for at tegne et nyt opdateringsabb.

mvh

Eigil
Florin's billede
Medlem af
Oprettet d. 08.12.2010 kl. 12:03 | Torben Bo Bo Florin
#1Ja, jeg har brugt TomTom i mange år - og har nu en kort opdateringsaftale, der kostede kr. 298,- for 2 år. Det er da ikke dyrt, vel?

Selv om vi har en original VW Navi i bilen benytter vi TomTom når vi planlægger en længere tur da det er meget nemmere og kan gøres i huset.

Hvis di TomTom ellers er OK kan det sagtens betale sig at opgradere kortet.

Skriv kommentar

GemGennemlæs
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML tags: <a> <p> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><span><div><br />
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.
  • Filter for image paths to CDN URLs

Yderligere information om inddataformater

Nyhedsbreve

Få nyheder, gode råd og tilbud,
der gør dit liv som bilejer lettere

FDM på Facebook