Bliv medlem af FDM - det betaler sig Læs mere ›
Søg

ESP boks i Peugeot 207

henrik1981's billede
Redigeret d. 19.01.2011 kl. 20:57 | Henrik Holm

ESP boksen i min Peugeot 207 fra 2007 er gået i stykker. Mit værksted giver en ny boks som reklamation, men skal have betaling for installationen. Er det virkelig rimeligt? Jeg tænker, at hvis det er en fabriksfejl, burde de vel også sørge for installationen uden betaling.

Kommentarer til: "ESP boks i Peugeot 207"
7913mavi's billede
Medlem af
Oprettet d. 23.01.2011 kl. 18:02 | Viggo Offersen
#5Prøv at kontakte Toyota og Ford de har de samme problemer, jeg mener at det er ATE der har lavet de bokse, så det er dem der skulle betale hele gildet
Hans Toftholm's billede
Medlem af
Oprettet d. 23.01.2011 kl. 17:35 | Hans Toftholm
#4Jeg har heldigvis ikke haft problemer med min esp-box (endnu). men jeg undrer mig utroligt over, at Peugeot tilsyneladende følger en strategi, der går ud på at forholde sig 100% tavse - eller gør alle bilimportører i virkeligheden det ? 

Men det er sgu da underligt, at man kan står så lidt ved sit produkt, at man ikke blander sig i diskussionen. Man kunne da sige noget med, at esp-boxen fra 2006 nok var lidt fejlbehæftet, men "nu er problemet løst" - eller noget i den stíl. I  øvrigt må det vel være den samme box, der anvendes hos Citroen og måsle også Renault..  Har de samme problemer ? Hvis de har løser de måske problemer lidt mere "lydløst" = fornuftigt.
Henrik_Scheel's billede
Oprettet d. 23.01.2011 kl. 16:27 | Henrik Scheel
#3Hvilke værksted er det ?

Har du overholdt alle service på Peugeot værksteder ?
DCTO's billede
Medlem af
Oprettet d. 20.01.2011 kl. 17:39 | Torben Olsen
#2Enig med Gert.
g-h's billede
Medlem af
Oprettet d. 19.01.2011 kl. 21:27 | Gert Hansen
#1Skynd dig at takke ja til tilbudet!

Det er absolut ikke hver dag, man ser Peugeot betale reservedele, uden for garantien!!

Skriv kommentar

GemGennemlæs
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML tags: <a> <p> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><span><div><br />
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.
  • Filter for image paths to CDN URLs

Yderligere information om inddataformater

Nyhedsbreve

Få nyheder, gode råd og tilbud,
der gør dit liv som bilejer lettere

FDM på Facebook