Hej Forum Jeg har en Peugeut 307 st.car.1.6 fra 2004, jeg skal her indenfor de næste 3 mdr. have lavet bremser på den, jeg skal have skiftet både skiver og klodser.
Men er det nødvendigt at køre til et aut.værksted for at få det lavet?, jeg er bosiddende i Taastrup, så der ligger jo en del forskellige værksteder rundt omkring hvor jeg bor, jeg har ikke den store erfaring i de andre værksteder, da jeg altid har kørt til service på det lokale Peugeut værksted.
Hvad kan jeg forvente at skulle betale for at få lavet bremser på min bil.
/Erik 0) { textFields[i].defValue = textFields[i].value; textFields[i].onfocus = checkInTxtField; textFields[i].onblur = checkOutTxtField; } } } if (Drupal.jsEnabled) { $(document).ready(function() { // input clearing/preserving default value on click applyInOutFields(); $('#show-fwd').click(function() { pos = $(this).position(); pos.top -= 97; pos.left += 108; $('#forward-form-wrap').css({top: pos.top + 'px', left: pos.left + 'px'}).slideToggle(); }); $('#btn-fwd-close').click(function() { $('#forward-form-wrap').hide(); }); $('#btn-fwd-send').click(function() { $('#forward-form input#edit-submit').click(); }); }); } //-->
Få nyheder, gode råd og tilbud, der gør dit liv som bilejer lettere
› Se tidligere nyhedsbreve her
Kommentarer til: "Bremser på en 307 st.car fra 2004"
Opret ny kommentarDu behøver bestemt ikke få lavet bremseeftersyn/reparation på et autoriseret Peugeot-værksted.
Der er mange gode grunde til ikke at vælge vælge et autoriseret værksted, uanset om man snakker om servicearbejder eller som her en reparation.
Dels vil valget af et u-autoriseret værksted ikke betyde at man mister sin fabriksgaranti som " i gamle dage" ( det er så nok mindre relevant i dit tilfælde ...).
Dels vil et uautoriseret værksted oftere være billigere. Se i øvrigt det nye MOTOR hvor FDM`s leder harcellerer over de høje servicepriser i Danmark.
Om du så vælger det lokale Quick-Pot værksted, så er de i stand til at lave bremsereparationer til helt andre priser end de fleste Peugeot-værksteder.
Der kan så være andre grunde til at vælge det autoriserede værksted. Det er jo en tillidssag.
Jeg har forlængst fravalgt dette - det er simpelthen ikke prisen værd !!
Mvh
Per