Bliv medlem af FDM for 620 kr. Det får du ›
Søg

Bremser på en 307 st.car fra 2004

elmsupport's billede
Medlem af
Redigeret d. 02.07.2010 kl. 12:49 | Erik Lund Madsen

Hej Forum Jeg har en Peugeut 307 st.car.1.6  fra 2004, jeg skal her indenfor de næste 3 mdr. have lavet bremser på den, jeg skal have skiftet både skiver og klodser.

Men er det nødvendigt at køre til et aut.værksted for at få det lavet?, jeg er bosiddende i Taastrup, så der ligger jo en del forskellige værksteder rundt omkring hvor jeg bor, jeg har ikke den store erfaring i de andre værksteder, da jeg altid har kørt til service på det lokale Peugeut værksted.

Hvad kan jeg forvente at skulle betale for at få lavet bremser på min bil.  

/Erik 0) { textFields[i].defValue = textFields[i].value; textFields[i].onfocus = checkInTxtField; textFields[i].onblur = checkOutTxtField; } } } if (Drupal.jsEnabled) { $(document).ready(function() { // input clearing/preserving default value on click applyInOutFields(); $('#show-fwd').click(function() { pos = $(this).position(); pos.top -= 97; pos.left += 108; $('#forward-form-wrap').css({top: pos.top + 'px', left: pos.left + 'px'}).slideToggle(); }); $('#btn-fwd-close').click(function() { $('#forward-form-wrap').hide(); }); $('#btn-fwd-send').click(function() { $('#forward-form input#edit-submit').click(); }); }); } //-->

Kommentarer til: "Bremser på en 307 st.car fra 2004"
Per Friis Rasmussen's billede
Oprettet d. 04.07.2010 kl. 14:14 | Per Rasmussen
#3Hej Erik.

Du behøver bestemt ikke få lavet bremseeftersyn/reparation på et autoriseret Peugeot-værksted.

Der er mange gode grunde til ikke at vælge vælge et autoriseret værksted, uanset om man snakker om servicearbejder eller som her en reparation. 

Dels vil valget af et u-autoriseret værksted ikke betyde at man mister sin fabriksgaranti som " i gamle dage"  ( det er så nok mindre relevant i dit tilfælde ...).

Dels vil et uautoriseret værksted oftere være billigere. Se i øvrigt det nye MOTOR hvor FDM`s leder harcellerer over de høje servicepriser i Danmark.

Om du så vælger det lokale Quick-Pot værksted, så er de i stand til at lave bremsereparationer til helt andre priser end de fleste Peugeot-værksteder.

Der kan så være andre grunde til at vælge det autoriserede værksted. Det er jo en tillidssag.

Jeg har forlængst fravalgt dette - det er simpelthen ikke prisen værd !!

Mvh

Per
hf.felk@yahoo.dk's billede
Medlem af
Oprettet d. 02.07.2010 kl. 16:36 | Frantz Felk
#2PS. Til min store overraskelse var en komplet, original udstødning til vores 307, 1.6, stationcar, 2002 monteret hos Peugeot, Aabenraa billigere end de kendte, alternative mærker - priserne fundet på nettet på de alternative.
hf.felk@yahoo.dk's billede
Medlem af
Oprettet d. 02.07.2010 kl. 16:28 | Frantz Felk
#1Jeg ville indhente nogle tilbud fra forskellige værksteder bl.a. Peugeot. Husk at få præciseret tilbuddene og få den endelige pris med moms - helst skriftlig. Lad os høre resultatet.

Skriv kommentar

GemGennemlæs
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML tags: <a> <p> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><span><div><br />
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.
  • Filter for image paths to CDN URLs

Yderligere information om inddataformater

FDM på Facebook

Tilmeld dig FDMs nyhedsbreve

Få nyheder, gode råd og tilbud, der gør dit liv som bilejer lettere

› Se tidligere nyhedsbreve her