Bliv medlem af FDM - det betaler sig Læs mere ›
Søg

BMW Z4, 3.0 SI, 2008

ninaogthue@hotmail.com's billede
Medlem af
Redigeret d. 24.10.2011 kl. 17:56 | Thue Kjærhus

Købte  for nyelig en Z4 3.0 si aut. roadster med 12000 km. på kilometer tælleren. Bilen havde kørt hos BMW i Munchen.Bilen kører paradisisk særlig ved højfart I Kassel bakkerne.

Ifølge en dansk test som roste bilen til skyerne skulleZ4'eren  have rust problemer. Jeg tænkte straks at det må skyldes: at den er samlet og produceret i USA. Da jeg bor mindre end 15 km fra Flensborg har jeg bemærket, at en del BMW fra slutningen af 90'erne og begyndelsen af 00'erne har overflade rust.Mere end normalt for tyske biler af samme årgange!

Jeg har derfor overvejet at få den Dinitrol behandlet,- uaget at jeg kun kører i bilen fra april til oktober, altså ikke  når der saltes på vejene.

Da BMW ikke anbefaler rust beskyttelse , udover den fabrikken  foretager sig er det ,at jeg spørger om de har medtænkt det særlig danske klima.

Er der nogle der kan anbefale Bauer værkstedet i Flensborg til service.

mVH Thue Kjærhus

Kommentarer til BMW Z4, 3.0 SI, 2008
pallingd's billede
Medlem af
Oprettet d. 24.10.2011 kl. 19:07 | Per Alling-Dam
#1Bauer i Flensburg er klart anbefalelsesværdige. Priser lavere, service og produktkendskab bedre end i DK. Kører selv derned for service, selv om der er 1,5 time transport hver vej.

Skriv kommentar

GemGennemlæs
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML tags: <a> <p> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><span><div><br />
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.
  • Filter for image paths to CDN URLs

Yderligere information om inddataformater

Nyhedsbreve

Få nyheder, gode råd og tilbud,
der gør dit liv som bilejer lettere

FDM på Facebook