Bliv medlem af FDM - det betaler sig Læs mere ›
Søg

BMW 320D Touring

1219282's billede
Redigeret d. 14.06.2010 kl. 17:42 | Torben Warberg

Hej

Er nyt medlem her, og blev jo rigtig glad da jeg så at der også er andre der kører BMW :-)

Jeg har endelig fået min lille drøm om en BMW opfyldt - og det blev så en 320D Touring fra 2001.

En rigtig dejlig vogn med 136HK - som jeg har fået chippet til ca. 160HK - og bedst af alt

et bedre drejningsmoment - Men nu har jeg fået et problem der består i at den går ujævn

i tomgang (Varierer op og ned) hvilket irriterer mig meget - kan også mærkes når man lige kobler til!

Skulle der være nogen der har oplevet samme problem og måske kan anbefale et godt

værksted der "Ved" noge om BMW :-)

Mange hilsner fra det sønderjyske. 

Kommentarer til: "BMW 320D Touring"
JOR60's billede
Medlem af
Oprettet d. 14.06.2010 kl. 21:31 | Jan Rasmussen
#3 ...... Så ville jeg nok kontakte Hessteknik og høre om de vil kigge på problemet. (jeg har ikke selv erfaring med Hessteknik, men høre kun positivt om dem fra BMW Klubben.... min erfaring stammer fra Landberg da min sidste bil var en Passat. Hvor de lavede en perfekt OBD tuning, hvor jeg kom fra en boks tuning som bare var skod)
1219282's billede
Oprettet d. 14.06.2010 kl. 20:46 | Torben Warberg
#2Hej Jan

Har fået den OBD tunet/chippet hos OBD Tuning.dk der siger at det IKKE har noget

med Deres program at gøre!!

Har haft bilen på tester hos Autoleth i Haderslev i.f.m med noget service under garantien,

hvor jeg var "Nervøs" for at garantien røg sig en tur p.g.a den omtalte chiptuning - men

her bemærkede man ikke at fejlen skulle være p.g.a chiptuning - men sagde at jeg skulle

tilsætte noget rensemiddel i tanken - der skulle løse problemet!

Dette er dog stadig ikke tilfældet.

Tak for dit hurtige svar.
JOR60's billede
Medlem af
Oprettet d. 14.06.2010 kl. 19:34 | Jan Rasmussen
#1Er det en OBD eller boks tuning du har fået lavet?

Hvis det er OBD ville jeg gå tilbage til dem der har indlæst det nye program..... for der er tydelig potentiale for forbedring..

Hvis det er boks... ville jeg få den OBD optimeret hos http://www.hessteknik.dk/

Skriv kommentar

GemGennemlæs
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML tags: <a> <p> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><span><div><br />
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.
  • Filter for image paths to CDN URLs

Yderligere information om inddataformater

Nyhedsbreve

Få nyheder, gode råd og tilbud,
der gør dit liv som bilejer lettere

FDM på Facebook