Hej
Er nyt medlem her, og blev jo rigtig glad da jeg så at der også er andre der kører BMW :-)
Jeg har endelig fået min lille drøm om en BMW opfyldt - og det blev så en 320D Touring fra 2001.
En rigtig dejlig vogn med 136HK - som jeg har fået chippet til ca. 160HK - og bedst af alt
et bedre drejningsmoment - Men nu har jeg fået et problem der består i at den går ujævn
i tomgang (Varierer op og ned) hvilket irriterer mig meget - kan også mærkes når man lige kobler til!
Skulle der være nogen der har oplevet samme problem og måske kan anbefale et godt
værksted der "Ved" noge om BMW :-)
Mange hilsner fra det sønderjyske.
Få nyheder, gode råd og tilbud,
der gør dit liv som bilejer lettere
Kommentarer til: "BMW 320D Touring"
Opret ny kommentarHar fået den OBD tunet/chippet hos OBD Tuning.dk der siger at det IKKE har noget
med Deres program at gøre!!
Har haft bilen på tester hos Autoleth i Haderslev i.f.m med noget service under garantien,
hvor jeg var "Nervøs" for at garantien røg sig en tur p.g.a den omtalte chiptuning - men
her bemærkede man ikke at fejlen skulle være p.g.a chiptuning - men sagde at jeg skulle
tilsætte noget rensemiddel i tanken - der skulle løse problemet!
Dette er dog stadig ikke tilfældet.
Tak for dit hurtige svar.
Hvis det er OBD ville jeg gå tilbage til dem der har indlæst det nye program..... for der er tydelig potentiale for forbedring..
Hvis det er boks... ville jeg få den OBD optimeret hos http://www.hessteknik.dk/