FDM gør det let og trygt at være bilejer. Som medlem af FDM får du adgang til en lang række tilbud, der er målrettet dig som bilejer og du kan spare en masse penge ved at benytte de mange fordele.
FDM har en masse attraktive ydelser for medlemmer såvel som ikke-medlemmer. Som medlem af FDM får du rabat på syn, biltest, campingpladser, køreteknik og i netbutikken.
g-h: » #6Hvad er din erfaring med Absolut Auto? Jeg forespurgte en pris på montering af Webasto Komfortvarmer og prisen blev faktisk dyrere, end en pris oplyst hos en Webasto forhandler i DK?!!!«
#7Erfaring og erfaring.. Jeg har fået lavet alm. service der uden at det har givet anledning til kommentarer. Prisen - jeg tror det er lidt billigere end tilsvarende i DK. Sidst gav jeg ca. 2.800 for stort service. Det er 700 kr lavere end sidst jeg fik det samme lavet i DK, men for mit vedkommende kræver det en halv fridag og lidt flere kilometers kørsel end ved den lokale værksted.
#6Hvad er din erfaring med Absolut Auto?
Jeg forespurgte en pris på montering af Webasto Komfortvarmer og prisen blev faktisk dyrere, end en pris oplyst hos en Webasto forhandler i DK?!!!
#5Det passer egentlig mig ganske godt, at Subaru er et nichemærke. Jeg har en slags aversion mod at køre i mærke som alle de andre. I denne forbindelse er det VAG produkter, som er meget udbredt blandt kolleger og andre bekendte. Min chef kører dog Subaru Tribeca (en af de meget få) og han er faktisk ret begejstret for den. Selvfølgelig ville en større udbredelse gøre det nemmere at finde en forhandler og skaffe reservedele (ikke at der skal bruges nogen). Der er ingen forhandlere her i det sydvestlige Jylland. De sidste par gange har jeg fået lavet service i Flensborg hos Absolut Auto, så det løses jo også..
#4En anden grund til Subaru er en sjældenhed i Danmark, er den har lidt under ringe importørforhold og høje priser, i nogle år slet ingen importør. Det er der så ændret på, men så led de af gammeldags/kedelig design. Det er vel også en sagablot, så mon ikke Subaru bliver mere normal i billedet frem over, for som skrevet: fantastisk kvalitet og køreegenskaber/glæde.
#3Subaru vil altid være et niece mærke, simpelthen på grund af deres "særheder" som boxermotor og permanent symetrisk firehjulstræk.
En anden særhed, rammeløse døre som min har, er de desværre gået væk fra igen!
Dog bliver der procentvis solgt mange flere Subaru i Tyskland, end i DK.
Ligesom i vores nordiske nabolande, hvor driftsikkerhed og fremkommeligheden, gør Subaru stærk.
#2Jeg har egentlig altid kørt Toyota, men der skulle en mere sjov bil til;-)
Med en Legacy, fik jeg en bil med glimrende køreegenskaber og en kvalitet, der ikke overgåes, af mannge andre mærker (hvis nogen overhovedet)
Du fornemmer kvaliteten af hele drivlinien og undervognen, på enhver tur i bilen!
Det er synd, Subaru ikke rigtigt har fået fat i de danske bilister, for produktet virker altså:-)
Kommentarer til: "Adac Praxis test 2009"
Opret ny kommentarJeg forespurgte en pris på montering af Webasto Komfortvarmer og prisen blev faktisk dyrere, end en pris oplyst hos en Webasto forhandler i DK?!!!«
Jeg forespurgte en pris på montering af Webasto Komfortvarmer og prisen blev faktisk dyrere, end en pris oplyst hos en Webasto forhandler i DK?!!!
vh
Karsten
En anden særhed, rammeløse døre som min har, er de desværre gået væk fra igen!
Dog bliver der procentvis solgt mange flere Subaru i Tyskland, end i DK.
Ligesom i vores nordiske nabolande, hvor driftsikkerhed og fremkommeligheden, gør Subaru stærk.
Med en Legacy, fik jeg en bil med glimrende køreegenskaber og en kvalitet, der ikke overgåes, af mannge andre mærker (hvis nogen overhovedet)
Du fornemmer kvaliteten af hele drivlinien og undervognen, på enhver tur i bilen!
Det er synd, Subaru ikke rigtigt har fået fat i de danske bilister, for produktet virker altså:-)
Gert