Bliv medlem af FDM for 620 kr. Det får du ›
Søg

2001 Toyota Avensis 2,0 VVT-I Sol 5D

olaf.nielsen@mail.dk's billede
Medlem af
Redigeret d. 07.09.2010 kl. 06:31 | Olaf Nielsen

Hej. Vi er ved at købe ovenstående Toyota, den har kørt 260.000 km. Vi har prøvekørt den, og der bemærkede vi at rattet knirkede, og havde svært ved at rette op ved meget lav fart. Hvad kan det evt. være? er der ellers noget vi skal være opmærksom på denne model? Vi vil køre den til FDM og få taget en brugtbilstest, og forhandeleren vil selvfølgelig udbedre de ting som der evt. måtte være. Prisen er 60.000 kr.

VH.

Olaf.

Kommentarer til: "2001 Toyota Avensis 2,0 VVT-I Sol 5D"
Medlem af
Oprettet d. 29.09.2010 kl. 07:27 | Olaf Nielsen
#3Hej. Jeg har læst at man skal rense sit airconditonsanlæg jævnligt, og så har jeg set/læst at man kan købe noget spray (sonax for ca. kr. 100) som man stiller i bunden af bilen og tænder for anlægget i et stykke tid. Der var udførlig vejledning med, hvad man skulle. Er det noget i har erfaring med?

Mvh. Olaf. 
Medlem af
Oprettet d. 08.09.2010 kl. 04:50 | Olaf Nielsen
Kim Fredborg: » #1Hej Olaf det er super bil, jeg har fået skiftet mit styrehus i tandstangen pågrund af denne lyd så sørg for at lyden er væk inden du køber den. Kontroller dækkene vedr. selvopretningen, bremserne  kan være dyre så kontroller især bagbremserne, min kører ca 11.5 km/l god ting med et FDM tjek
Held og lykke
Kim Fredborg

Hej. Tusind tak for rådene, jeg vil notere dem, og tage dem med til FDM-testen, og så se om de evt. konstaterer disse svagheder.

mvh. Olaf.
7044979's billede
Medlem af
Oprettet d. 07.09.2010 kl. 20:12 | Kim Fredborg
#1Hej Olaf det er super bil, jeg har fået skiftet mit styrehus i tandstangen pågrund af denne lyd så sørg for at lyden er væk inden du køber den. Kontroller dækkene vedr. selvopretningen, bremserne  kan være dyre så kontroller især bagbremserne, min kører ca 11.5 km/l god ting med et FDM tjek

Held og lykke

Kim Fredborg

Skriv kommentar

GemGennemlæs
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML tags: <a> <p> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><span><div><br />
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.
  • Filter for image paths to CDN URLs

Yderligere information om inddataformater

FDM på Facebook

Tilmeld dig FDMs nyhedsbreve

Få nyheder, gode råd og tilbud, der gør dit liv som bilejer lettere

› Se tidligere nyhedsbreve her